Το τραγούδι της εβδομάδας

και για ποιό λόγο το προτείνουμε!

«Παιδιά, της Ελλάδος παιδιά»

Γράφει η Ιλένια Χρίστου

Χρόνια πολλά, Έλληνες απανταχού! Επέτειος του «ΌΧΙ» σήμερα και αφορμή να σκεφτούμε τι γίνεται με τα «ΝΑΙ» μας ως χώρα και –γιατί όχι;- ως νοοτροπία!

Δικαιωματικά η επιλογή της εβδομάδας μας, επηρεασμένη από τη σημερινή επέτειο! «Παιδιά, της Ελλάδος παιδιά», το θρυλικό τραγούδι σε στίχους του Μίμη Τραϊφόρου, βασισμένο πάνω στη μελωδία της «Ζεχρά» του Μιχάλη Σουγιούλ, ερμηνευμένο από την «Τραγουδίστρια της νίκης», Σοφία Βέμπο!

    Μοιραστείτε το άρθρο:

    Σχολιάστε

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

    Κάλαντα Xριστουγέννων Θράκης

    Χρόνης Αηδονίδης- Νεκταρία Καραντζή

    Συνέχεια

    «Άγιε Νικόλα Ποθιανέ»

    Βίκυ Μοσχολιού

    Συνέχεια

    «Ποιος τη ζωή μου»

    Συνέχεια

    «Padam padam»

    Εντίθ Πιαφ

    Συνέχεια

    «Θυμήσου το Σεπτέμβρη»

    Κώστας Καρράς

    Συνέχεια

    Xρόνια πολλά! Και του χρόνου της Παναγίας!

    Συνέχεια

    «Αύγουστος είναι»

    Παντελής Θαλασσινός

    Συνέχεια

    «Simple song»

    Sumi Jo και Viktoria Mullova

    Συνέχεια

    «Χάρτινο το φεγγαράκι»

    Μάνος Χατζιδάκις- Μελίνα Μερκούρη

    Συνέχεια

    «Ο Καϊξής»

    Απόστολος Χατζηχρήστος

    Συνέχεια