Το τραγούδι της εβδομάδας

και για ποιό λόγο το προτείνουμε!

«Παιδιά, της Ελλάδος παιδιά»

Γράφει η Ιλένια Χρίστου

Χρόνια πολλά, Έλληνες απανταχού! Επέτειος του «ΌΧΙ» σήμερα και αφορμή να σκεφτούμε τι γίνεται με τα «ΝΑΙ» μας ως χώρα και –γιατί όχι;- ως νοοτροπία!

Δικαιωματικά η επιλογή της εβδομάδας μας, επηρεασμένη από τη σημερινή επέτειο! «Παιδιά, της Ελλάδος παιδιά», το θρυλικό τραγούδι σε στίχους του Μίμη Τραϊφόρου, βασισμένο πάνω στη μελωδία της «Ζεχρά» του Μιχάλη Σουγιούλ, ερμηνευμένο από την «Τραγουδίστρια της νίκης», Σοφία Βέμπο!

    Μοιραστείτε το άρθρο:

    Σχολιάστε

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

    «Σεράχ»

    Μαρίκα Νίνου

    Συνέχεια

    «Χίλιες βραδιές»

    Τζένη Βάνου

    Συνέχεια

    «Με την Ελλάδα καραβοκύρη»

    Φλέρυ Νταντωνάκη

    Συνέχεια

    «Έβρεχε χθες»

    Mιχάλης Γκανάς

    Συνέχεια

    «Καράβια χιώτικα»

    Παντελής Θαλασσινός

    Συνέχεια

    «Ήταν του Μάη το πρόσωπο»

    Δήμητρα Γαλάνη

    Συνέχεια

    Τσάμικος

    Μανώλης Μητσιάς

    Συνέχεια

    «Το δηλητήριο που πίνεις»

    Μάνος Ελευθερίου- Σταύρος Ξαρχάκος

    Συνέχεια

    «Το σπίτι που γεννήθηκα»

    Κλεονίκη Δεμίρη

    Συνέχεια

    «Κόκκινο γαρύφαλλο»

    Γιάννης Πάριος- Χαρούλα Αλεξίου

    Συνέχεια